Willa Kotwica - Międzyzdroje
Tanie spanie - willa nad morzem.
Willa Kotwicaapartamenty - mieszkania
Morze
Liczba pokoi
14
WiFi
Parking
Pokoje dla singli
Rozmawiamy
Morze
Liczba pokoi
14
WiFi
Parking
Pokoje dla singli
Rozmawiamy
W naszej ofercie m.in.: Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, bezpłatne WiFi, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, dostęp do Internetu, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Płatności bezgotówkowe są możliwe, parking, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, parking na miejscu, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Możliwe wystawienie faktury, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, WiFi, pokoje dla niepalących, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, usługa parkingowego, WiFi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, Pojemniki na śniadanie na wynos, system alarmowy, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, pokoje rodzinne, monitoring wokół obiektu, prywatny parking, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, całkowity zakaz palenia.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 16:00 a kończy o godzinie 10:30.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Willa Kotwica o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 200 jest wymagany po przyjeździe. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Ze względu na COVID-19 sprzątanie pomieszczeń trwa dłużej niż zazwyczaj, dlatego czas oczekiwania na gotowy, wysprzątany apartament może wydłużyć się o ok. 2 godziny. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)Dostępne pokoje:
Apartament 3 osobowy (1 łóżko pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 20 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 17 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 20 mkw).

